98

Ja men då hade snart den här veckan gått, så skönt att vara ledig sin fredag. Jag gillar VERKLIGEN att ha en extra ledig dag. Å efter denna vecka så behövdes den :)

I dag har jag och barnen varit runt i stan. Jag gjorde ett tappert försök att köpa en vinter jacka, MEN min söta son tyckte inte det passade honom så klart. Ja wilma var väl kanske inte på humör heller... Så medans denna underbart snälla trevliga personal på intersport hjäpte mig på och av med jackor så hängde Rasmus bokstavlingen i min kofta å skrek att han minnsan hade ont i benen.. Och Wilma stod brevid och skrek: JAG VILL ÅKA RULLTRAPPA!!!  Jag hade egentligen bara lust att gå men eftersom att hon börjat hjälpa mig så ville jag ju så klart visa mitt intresse för den fina jackor som hon visade mig....

Ja till slut så sa jag att jag skulle fundera lite, den snälla personalen gick och hjäpte nån annan så då tog jag en unge i varje hand och LÖPTE ut från intersport!! Sen var jag arg som ett bi ända till maxi och försökte förklara för Rasmus ( vilket jag gjorde inne på intersport typ 10 gånger på ett pedagogiskt sätt såklart ) att mamma fryser i sin jacka och måste ha en varmare jacka och bla bla bla bla bla )..

Ibland är det inte så lätt inte, att man inte lär sig.. Man ska fara UTAN barn, men jag hade inget val för Johan hade jobbat och sov och jag kände att jag behövde en jacka innan nästa vecka..  Jaja, kanske kan åka in i morgon när Johan vaknat :) :)

Ja annars  har resten av dagen varit bra, svärmor med familj var förbi :) Det var kul att ses, har inte sett på länge. Sofia har gips för hon har opererat tån för den var av och svämor har fått proppar i benet så dom var som halvhalta dom två.. Hoppas det går bra med svärmors ben, proppar skrämmer en tycker jag iaf...

Nä nu ska jag se tv!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0