94

Men såå dålig jag är på att skriva här...

Jag har nog inte riktigt haft tid denna vecka, har som varit fullt upp :) Måste ta å skärpa mig, fast det kanske jag har sagt MÅNGA gånger :S Ja men jag säger det ingen nu då, hehe :)

I dag gick man äntligen på helg iaf, förra helgen blev såå kort när jag jobbade på fredagen. Men det var det ändå värt för jag behöver lite komp så jag får vara ledig nått till jul.

Jag längar SÅÅÅ mycke tills på lördag. Då är det den årliga cykelfesten, vi är med för 2:a gången. Förra året hade vi KANON kul. Så jag har höga förväntningar i år!! Vi fick förrätt, det ville jag nog mest ha så jag är nöjd! vi vet vad vi ska göra så allt är som klart :)

I morgon ska jag mysa en massa med mina små guldklimpar :) Har saknat dom i veckan när man haft kvällsmöten, då försvinner en massa tid med barnen :S

Måste bara sätta in ett kort på Wilma som jag tog för ett tag sen när hon somnat i soffan. Jag tycker själv att den är underbar :)

Lilla prinsessan :)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0