91

Söndag redan? Vart tog helgen vägen egentligen... Å jag har min jobbigaste vecka framför mig med två 18.00 dagar.. blä....

I går var vi ute hos svärmor, Wilma var snorig som bara den å plötsligt hade hon feber och var allmänt hängig.. det enda hon pratade om var att hon ska minnsan på bamse gympan i morgon ( idag )... Men sen efter nån timme så var febern bara borta. Natten har gått bra, hon har snorat en del men hon har inte nån feber iaf :) Så vi får se hur jag gör med gympan.. Hon har väntat i VECKOR på den här dagen..

Grannen har fått klagomål för att deras hund skäller, jag tycker då inte att den gör det nå mycke.. Inte så att jag blir störd iaf :) Å då tänkte jag: Snart har vi nog åxå en lapp på där det står att våra barn lever rövare och skriker :S Hm... jaja vi får väl se om det kommer nån lapp..

// M


Kommentarer
Postat av: tess

det var ju den veckan JAG hade i veckan ;P toka

2009-09-06 @ 10:59:39
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0