90

I dag har vi haft en underbart rolig dag på Leoslekland men Eva och pontus, barnen hade sååå roligt :)

Wilma gillar bäst att vara i lilla bollhavet och åka rutschkana där.



Cyklarna är åxå en favorit :)

Rasmus är ska åka tiger rutschkanan.



Den går verkligen fort, så snabb så jag hann ner och ta ett kort :)

Min busunge!!

Bäst att hålla i sig ordentligt!



Rasmus i tunneln, mamma fick dock en massa ont i knäna ( haha ).

Äta varmkorv till mellis :)

Rasmus åt pannkaka, MUMS!



Bad i bollarna!



Det gäller att ha tungan rätt i mun :)



Min stora kille ♥



Wilma älskar att vara framför kameran ♥

Det blir fler besök på leos framöver, det är så perfekt att vara ledig på fredagar så kan man fara på dagen. Det var inte alls mycke folk och då kan man släppa i väg barnen själva mycke mer :)

Nu ska jag se tv och sen blir det att börja på en ny bok, har fått dille på att läsa på kvällarna. Hoppas nästa bok är lika bra som den förra bara.

//M

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för en så trevlig dag igår, det var jätte kul =)

2009-09-05 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0