102

Jahapp så var det sjuka barn då.. Wilma har feber...

Å jag som tog med henne å skulle göra ett nytt försök att köpa en vinterjacka, det gick ju inte så bra sist :S Hon som brukar vara så glad när hon är med mig å shoppar. Men hon grinade mest och orkade inte gå.. sen när vi kom hem så åt hon ingenting utan kröp upp i mitt knä.. Å då först märker jag ju att hon är jätte varm så det var fram med termometern, 39,5 hade hon. Stackarn som var med mig stan och var inte alls nå pigg..

Rasmus och Wilma har tagit kort på förskolan idag, så nu väntar jag med spänning :) Nytt för i år var att man får dom skickade till mobilen innan man får hem dom :) Det ska bli kul!!!

Nä nu måste jag gå å lägga mig så jag orkar jobba i morrn, å sen är det ju helg! Hurra, fort gick den här veckan!!

kram

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0