101

Måndagen avklarad :) Nu är det snart helg igen, hahahaha!! Nä skämt å sido, låter ju riktigt illa om jag redan längtar tills helgen :P Eller det gör man väl alltid på nått sätt, men det skulle ändå inte vara så kul att ha helg jämt kanske..

Dagen har varit bra,  har inte hunnit med så mycke eftersom att jag slutade 17.00. Jag och Wilma har sjungit en massa sånger tillsammans, det gillar hon fast jag låter som en kratta.. Emilia har farit till sin mamma så det är lite tomt här.. Rasmus och Wilma räknar som vanligt hur många dagar det är tills hon kommer tillbaka :) Viktiga grejer så klart :)

Rasmus var så sur i går när vi for på Maxi eftersom att Emilia ville stanna hemma medans. Han kunde inte förstå varför hon fick stanna hemma ENSAM och inte han. Jag försökte förklara att Emilia är ju 5 år äldre än dig och då klarar man sig själv. Nä det gick han inte med på, han tyckte att hon åxå skulle med för det var sååå orättvist att han måste följa med och inte hon... Han köpte det inte alls hur jag än förklarade... jaja.. vad gör man...

Nu ska jag sova!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0