106

Ser på idol och HEJJAR självklart på TOVE!!!!  det gick dock inte så bra för hon hade valt en lite för svår låt :S Men jag hoppas på henne iaf för de andra gångerna har hon varit KANON!!!

Idag har vi varit ut till Vännäsbys så pappa Johan fick sova ut utan en massa ungar som gapar utanför dörren :) Så  mycke mer än det har vi inte hunnit med idag :) Köpte skidor och stavar till Wilma för 20 spänn på returcentrum, det kallar jag billigt!!! Fast det fanns en lapp med skidor 80 kr och stavar 20 kr men på skidorna och stavarna som jag tog så fanns en prislapp med 20 kr så jag tog och chansade på att det skulle gå vägen i kassan och det gjorde det :) :) :)

Nu ska jag fortsätta se på Idol!
// M


Kommentarer
Postat av: Eva

Det var en bra affär du gjorde =)

2009-10-18 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0