105

Så hade det gått över en vecka sen jag skrev...

Så var det HELG igen :) Veckan har varit rätt tröttsam på jobbet, varit väldigt trött på morgonen. Eller kanske hela dagarna om man ska var ärlig... Minns knappt vad vi gjort sen förra veckan..

Har nog mest gormat med Esfoto om Rasmus kort som han tog på förskolan, riktigt dåligt kort hade dom tagit. Först så försökte jag på tag på dom angående en annan bild, så tillslut fick jag se en annan som var bra. Han hade dock ena ögat stängt men han har ju fel på ena ögat så det kvittar. Det är ju mycke mer Rasmus än det första kortet där han kämpade upp med ena ögat så andra såg inte klokt ut.. Så samma kväll så jag bestämt mig för att ta detta kort så slog det mig plötsligt att han har ju inte på sig sina glasögon. Så då eldade jag upp mig för det och undrade varför dom tagit bort dom. Ett barn med glasögon ska väl få ha på sig glasögon vid en fotografering eller??
Började luska lite med Rasmus om det och det visade sig att fotografen tagit några kort med glasögon och sen bara sagt : Ta av dig glasögonen! ( han sa det till å med med brytning eftersom att hon tydligen hade det ). Sen kom det ju fram att han var jätte ledsen för att han vet själv att hans öga är bättre med glasögon. Så då var det bara å ringa igen. Lite pinsamt med tanke på att hon som svarade visste precis vem hon pratade med, hahahaha!
Så till slut fick jag ett bra kort med glasögon ( ögat stängt på detta med ) så nu är mamma maria nöjd :) :)
Ja jag vet att jag är petnoga, men sån är jag :)

Ja nog om det, har knappt träffat mina kära barn idag.. Hade avd-möte i kväll så jag hann bara hem tvärt å äta å sen tillbaka på jobbet. Wilma har varit "veckans guldval" denna vecka så hon har haft en super bra vecka, den allra viktigaste veckan i hennes liv tror jag :) Sötis!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0