103

Söndag idag... fy vad fort helgen gick... jag har varit SÅÅÅ trött.. Jag fattar inte.. Fast jag somnat runt 22.30 och barnen börjar tjata runt 7.30 så har jag inte fått upp ögonen... Har jag sovit så många timmar brukar jag vara pigg.. Det kanske är veckan som börjar smyga sig på mig, har varit på topp i veckan så det kommer väl nu i stället. Jag hoppas att det är övergående, hur annars ska jag ta mig upp i morrn när jag börjar 6.15, HUVVA!! och sa har vi fotografering i morrn, det är nog den värsta dagen på hela året... MEN JAG SLUTAR 13.00!!! :) :)

Äntligen var det min tur att gå hem tidigt när det är nått speciellt :) Fast med min tur så måste jag säkert stanna kvar eftersom att vi har fotograferingen på eftermiddagen... Så jag ska nog inte jubla så mycke.... morr....
I dag blir det at stå på loppis på travet, det är riktigt dåligt regnväder ute så man får hoppas att det kommer folk iaf ;) Nu blir det kaffe!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0