61

ÄNTLIGEN så är sommar värmen tillbaka :)
Vi har haft en underbar dag ute i Obbola hos T & P, barnen har badat, haft vattenkrig och sprungit i vattenspridaren. Mamma har solat :) :) Tur för solen att den kom fram för jag hade verkligen börjat blekna. Men nu är det lite bättre. Så nu hoppas jag på mera sol i morgon så kanske man kan fara på stranden :)

Barnen sov till 08.15 i morse, nytt rekord nästan. Men dom kom i säng sent för vi var ute på Johan och Monicas stuga nära bäcken i går kväll. Vi var inte hemma förrens vid 22.00 å då stupade barnen i säng efter att ha lekt hur bra som helst. Dom hittade till å med blåbär där uppe på berget.
Vi fick mat hos min farmor i går åxå, min favoritmat FISKBIFFAR!!! Det var hur länge sen som helst som jag åt det senast så det var en höjdare :)

Nu blir det att hoppa i n i duschen efter en dag i solen!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0