jises

vad dagarna går, jag hinner inte med :S
Hade trevligt hos svärmor iaf :)
På lördag var jag på tjejfest det var åxå trevligt :)
Det var den helgen :)

I dag var iaf den STORA dagen. Städade som ett psyk IGEN å tänkte att tänk om INGEN kommer på denna heller... sa till mig själv att om det inte kommer någon så hyr jag in svärmor inför nästa visning..
Bosatte mig hon sofia och david och spanade i massor uppe i fönstret. Började få panik redan när kl var 7 min över fem å tänkte att det kommer inte nån å tittar på huset...
MEN så ser jag en bil som kommer å stannar :) HURRA HURRA HURRA HURRA!!!  Ja inte för att det betyder att huset blir sålt men jag är bara glad att nån kommer när man städat i FLERA timmar. jag blev ännu gladare när det senare dök upp två bilar till :) Så nu håller vi alla tummar att nån var intresserad :)
Mäklaren ringer väl i morgon får jag hoppas!!!

I morgon slutar jag 13.00 då ska jag å barnen hitta på nått kul å på fredag ska vi å hälsa på Rasmus kompis Hugo som flyttat hit från Stockholm, det ska bli trevligt :)
Tack för mig!
// M

Kommentarer
Postat av: Linda

jag håller alla tummar och tår!! =) =)

2009-02-04 @ 12:15:24
URL: http://vickismami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0