7

Så var denna helg slut :)
Men den avslutades bra med ett Me and I kädparty hemma hos mig. Tack Tessan, Kicki, Karro och Helle för att ni kom :)
Helle du är shopping galen, hehehe!
Jag fick mig då 250 kr i rabatt så min beställning så det blev inte alls dyrt :)
Ja i morgon är det måndag igen... Har inte löst hur jag ska göra på Tisdag när vi ska skriva papper så det får bli semester HELA dagen fast jag egentligen bara behöver sluta en timme tidigare.. Men vad gör man om ingen annan kan stänga :( Nu blir det en massa film och GODIS!!!
// M

Kommentarer
Postat av: Eva

Tusan att jag är sjuk =( och missade partyt

2009-02-09 @ 21:17:59
Postat av: Eva

Tusan att jag blev sjuk och missade partyt =(

2009-02-09 @ 21:19:23
Postat av: Eva

Jag trodde att min andra komentar inte kom med, men det gjorde den =)

2009-02-09 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0