6

Istiden fortsätter, höll på att dö när jag var ute å skottade.... gud vad jag längtar tills jag bor i min lägenhet :) Ja vi måste ju få tag i en nu snarast åxå...
Alltså det kanske inte har varit så kallt, kom ju på nu när jag jobbade på fritids för MÅNGA år sen å det var mellan 27-32 minus en hel vecka :S Det kan man kalla kallt :S Å det var inte kul att vara inne en hel vecka med en bunt fritidsungar.
Men vi har iaf varit inne hela dagen för jag vet att så fort dom kommer ut å det är så här kallt så gnäller dom bara att dom vill gå in så JAG valde att vi skulle stanna inne hela dagen. Så blev det!
Men jag kanske inte gjorde så klokt val iaf, dom har inte varit roliga att ha med att göra idag så i morgon går vi ut i snön å leker.
Å bara för att mina barn underbart snälla fröken M åkte förbi med Rasmus skridskor hemma hos oss för vi inte skulle hinna hämta dom innan dom stängde i går så är det så här kallt :(
Guuud vad jag gnäller :S
I morgon har jag ME AND I party :) Så alla som vill får komma KL 15.00, fast jag tror inte att många läser här så jag kan nog glömma att nån fler kommer.... typ ingen kunde så vi får se i morrn om det bara är vi gamla vanliga som springer på varandras partyn som kommer hahahahaha :D
Gonatt!
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0