5

I dag har det fasikens varit istid ute :S HUVVA så kallt...

Var ut å skottade i morse, var måttligt stressad över att få bort all snö innan vi skulle fara å luncha med svärfar. För medans vi var borta skulle ju huset visas en andra gång ( Men nu är det slut  på visningar ) Snö skyffeln var KASS, det gick knappt att få upp snön å när jag äntligen fått upp LITE snö så fastnade allt när jag kämpat mig upp på kullen där alla på gatan dumpar snön...
Grannen tyckte att det såg kämpigt ut så han började fixa på å stampa  på skyffeln, sen funkade den klockrent :)
Andra grannen måste tyckt att jag hade problem åxå, för han började rent av att hjälpa till å skotta hahahaha :)
TACK ELVING!!
Ja men jag hann iaf till slut :) Så vi åkte in till stan å åt jätte god buffe på " tre kronor " TACK SVÄRFAR :)
Wilma å Rasmus delade på en pizza, helt otroligt så åt dom upp hela å Rasmus tog en bit till av Johan. Dom som inte brukar äta speciellt mycke när det är pizza.. Bra betyg för " tre kronor "

Sen blev det kaffe hos Monica och Johan ( fast johan jobbade ). Hugo och Rasmus lekte toppen tillsammans som vanligt, tror aldrig dom varit osams om nått alltså :) Dom har lekt efter maten åxå, för Hugo skulle sova hos mormor och morfar :) Sötkillarna :)
Johan jobbar...boooring :(
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0