17

Lördag idag och vi hade bestämt oss för att åka ut till svärmor när Johan sovit klart.
Men innan lunch så blev Wilma gnällig och klagade på magen och ville gå och sova.. skumt tyckte jag. Försökte skoja med henne, för ibland brukar hon lägga sig i sängen och låtsas sova. Men det gick inte att få henne glad utan hon somnade :S
Jag kände på henne efter en stund och då var hon varm. Så det vara bara att åka in på apoteket på strömpilen för vi hade ju SÅKLART slut på alvedon...
Två timmar sov hon, fick alvedon å den var hon pigg å måttlig ARG på mig för två saker.

1. Hon ville ha korven som jag stekt till henne till lunch som inte fanns kvar för hon sov då ( hennes pappa åt den ).
2. Hon skulle minnsan åka till " TAUO " ( farmor ), för det hade jag lovat.

Hon fick två kalla grillkorvar till kvällsfika.

Farmor får vi åka till på måndag, ja hon gick med på det till slut.

Rasmus har spelat tvspel HELA dagen... ja jag vet att vi skulle gått ut eller nått... det bara blev så tyvärr :S
Han har varit nöjd hela dagen iaf hahahaha :)

Mina tankar har varit mycke hos E hela denna dag åxå, men det  känns lite bättre.. Även om det känns overkligt fortfarande..

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0