13

Helgen gick för fort som vanligt... skulle behöva vara ledig ett par veckor å vila upp mig eller nått....
Men vi hade bara en lugn helg, varit mest inne å hemma å bara slappat :) Kan vara skönt det åxå ibland..

I går bytte vi äntligen ut wilmas spjälsäng mot en vanlig säng, hon blir ju snart 3 år så det var dags att byta :)
Fast vi har då inte haft nån brådska med det för hon har sovit sååå bra där, å hon har då inte ens tagit sig ur ens. Sitter bara på morgon och ropar: UPP MIG MAMMA!!! hahahaha :)
I går låg hon som ett ljus tills hon somna, å det första hon ropa i morse: UPP MIG MAMMA JAG BEHÖVER KISSA!! Hon kom som inte på att hon bara kunde kliva ur den själv.
Vi tänkte att det här är ju lugnt hon kommer ligga där precis som i spjälsängen MEN ack så fel vi hade. I kväll har hon sprungit upp å ner ur sängen... Jaja, hon kommer nog till ro förr eller senare. Hon somnade till slut i af :)

Jag är trött efter denna dag... jobbade till 18..å barnen var som dom brukar vara på måndagar, rätt uppe i varv.. å i veckan blir det en massa vikarier åxå.. Men det blir nog bra skulle jag tro :)
Lev å må!
// M

Kommentarer
Postat av: Tess

underbara älskade vän <3



kraaaaaaaam!

2009-02-25 @ 17:43:11
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0