12

Uj vad dåligt det går med mitt bloggande nu igen... SKÄRPNING MARIA!!!
Nu var denna vecka gjord... dock vart den inte så lång för jag var sjuk mån-tis men det var mycke å stå i iaf... En massa vikarier en massa folk borta å en massa OROLIGA barn.... Men det blir ju så när inte allt är som vanligt... Å det finns en MASSA jag skulle vilja vräka ur mig här egentligen MEN man vet inte vilka som läser så det vore HÖGST olämpligt....
Men det jag kan säga är att jag åxå är en människa som inte orkar HUR mycke som helst, ingen robot som aldrig får slut på energi...
Lite hjälp från omvärlden skulle ju hjälpa väldigt mycke... då menar jag inte mina nära å kära så klart :) För från er får jag MASSOR!!!
Tack T för att du stannade en extra stund idag :) Glömde säga det gumman :S
YOU ARE MY SUNSHINE (L)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0