10

I dag är det ALLA HJÄRTANS DAG, händer inte nått seciellt för det. Jag tycker mest att allt är så hysteriskt kring det.
Så vi har bara en vanlig dag vi :)
I dag har det varit KANON väder, minus 7 grader och strålande sol. Barnen ville lördagsgodis så vi tog en promenad ner till konsum. Då säjer johan att det kasadagen idag :( Det hade ju jag velat fara på, det var ju verkligen väder för att vara nere på isen å se skotrar å grilla korv :) Jaja.. Jag överlever!
Snart ska jag gå över till grannen å dricka lite viiin, mums :) Sen blir det väl lite singstar åxå :P Det hör som ihop med att vara med Helena :)
Nu ska jag byta om :)
Ha en trevlig kväll!
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0