1

Näe nu härmar jag Johanna :) Nu blir det siffror, att man inte tänkte på det i stället för att komma på en rubrik varje gång man skriver. Blir lätt samma då ju :) Smart smart!!!

Ja jag som hade tänkte hitta på nått kul med barnen idag, så blev det INTE ....
För mamma Maria var måttlig less på sin kära son som fick ett utbrott på förskolan när vi skulle gå hem. Han blir alltid så otålig när man pratar3 sek med en vuxen å börjar skrika å gapa å kan inte klä sig alls.. Jag pratade dcok lite längre än 3 sek men det var viktigt det vi pratade om.
Iaf så avslutade vi samtalet för vi insåg att vi ändå inte hörde vad vi sa till varandra :S Så jag tänkte hjälpa Rasmus lite, frågade om han skulle ha på sig sina tjocksockar? Men efter jag frågat han två gånger så sa jag tredje gången:
Om du inte svarar mig så lägger jag sockarna på hyllan! Inget svar å sockarna åkte på hyllan. Då skrek han som aldrig förr, jag klädde en skrikande unge å tog med han ut.  Vi skulle till råga på allt hem.
Han skrek hela vägen:
JAG VILL HA MINA TJOCKSOCKAR!!! Jag fattar inte hur dom orkar... måste ju bli mycke jobbigare att gå när man skriker å slänger sig ner på marken gång på gång hela vägen hem :S
Jaja vi tog oss hem iaf, han lugnade ner sig å vi pratade om det å sen var det bra. Kan ju varit en onödig konflikt, men samtidigt så måste man ju göra som man sagt å ta konsekvensen av det, å så blev det. En skrikande Rasmus i över en timme :S
Så efter allt det där orkade jag inte med att göra nått spännade, vi gick till Sofia så blev det lite lek med Liam iaf :)

Wilma hostar mer å mer :S Hoppas det blir bättre snart iaf...
// M

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, det gäller att stå fast vid vad man sagt! annars blir man ju överkörd av ungarna. hårda tider! =) kram

2009-02-05 @ 12:22:11
URL: http://vickismami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0