123

Japp var det sista dagen på 2009 :) Känns knepigt med det nya året, har varit 0 före så länge när man skriver datum så nu blir det svååååårt... Kommer skriva fel HELA tiden... Och inte har jag köpt nån ny kalender heller, vill ju ha en sån med många rader för hela familjen. Måste i väg och spana efter en sån snarast!!!

I går var en pissdag, barnen var såååå påfrestande HELA dagen.. huvva... Hoppas på en bättre dag i dag, fast i dag e jag ju DÖÖÖÖ trött eftersom att jag å min vän E hade stora projekt sent i går kväll, hahahaha. Den var nog nästan 01.00 innan jag somnade... Bara och krypa i säng direkt efter tolvslaget tror jag så man orkar i morgon åxå :)
Men nu blev hela texten så här, å inte får jag bort det heller, TYPISKT... jaja, nu ska jag dricka kaffe å fundera på om hon där uppe vaknat eller om hon har sovmorgon i dag???

// M

Kommentarer
Postat av: Din granne

Jag var vaken =)

2010-01-01 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0