122

Våran skärm har lagt av, tror hela skiten är på väg att dö ut... Skiiit... hur ska vi ha råd att köpa ännu en till dator :S Vi kan ju alltid tvärlåna Emilias dator till räkningar och sånt men det går ju inte i längden... det är ju HENNES dator...

Så inga kort blir det på ett tag då...fast kameran e på väg och du ut åxå ju.. gud vad jag klagar.. jaja, inte livsviktigt med kamera, eller JO det känns ändå viktigt!! Hoppas på en miljonvinst snart så löser det sig JU :)

I dag är det kallare än i går men jag tror vi ska bege oss ut en sväng i af.. måste till affärn och bilen ( jag yttligare än sak som håller på att dö ut, hahaha ) tror jag vi ska låta vara när det är så här kallt...  Nä men det är ju nära till affären så gå funkar utmärkt :)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0