119

Så  var julen över och det är en helt vanlig söndag idag, rätt skönt det åxå :) Nu väntar vi med spänning på det nya året!

På juldagen var vi ut till min fster och hennes man, där åt vi en massa GOD mat. Det finns alltid en massa nyheter att smaka, detta år smakade jag för första gången på älghjärta ( har funnits tidigare ) det var faktiskt gott :) Men grisfötterna såg inte trevliga ut så dom hoppade jag över...

Lite bilder!

I väntan på maten.

Mums, Mums!!



Bus Wilma bakom granen :)

Pokemon korten är alltid med :)

I dag hoppas jag på en tur till staden, måste köpa ett paket för Rasmus ska på kalas till veckan hos en kompis. Tack å hej för denna gång!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0