89

I går var vi ute hos svärmor i vännäsby, trevligt som vanligt! Hon hade köpt en bärbar dator som hon satt å fixade med när vi fick gårdagens bästa kommentar:
- He jett ju finnas en musplatt!!! ( Bonus svärfar han är cool, hahaha!! )

I kväll ska vi ut på Monica och Johans stuga och käka, det ska bli såå trevligt eftersom att vi pratat länge om att träffas över en middag. Å så får barnen leka, hoppas det slutar regna bara så dom kan vara ute för det är super fint ställe å leka på :)

Sen så är det kalas dags i dag för Rasmus idag, Liam fyller 5 år i dag. GRATTIS LIAM!!! Jag passat på att följa med så hinner jag och Sofia surra lite medans barnen kalasar :) Nu ska jag röja lite här hemma för i morgon är det ME & I party hos mig, fast det var inte lätt att få nån att komma... Har frågar hur många som helst och ingen kan.. Jo några trogna själar kommer, tack tack!!!

Ps. Eva har varit hur duktig som helst på att försöka ragga folk till klädpartyt, en GULD stjärna till henne!! Ds.

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0