88

Tog min en sväng på maxi med barnen, det är alltid ett äventyr. Denna gång var rätt smidig ändå, ingen behövde gå på toa när man är längst borta vid mjölken :) Men sen gjorde jag ett icke så smart drag att fara på stinas klädbutik, ville bara kolla vad dom hade på halva reapriset rean.. Kan säga att jag var rätt svettig när jag kom ut, men jag hann prova två par jeans ( med två barn i provhytten ) och fick med mig ett par byxor till Johan :)
Hejja mig själv!!!

Fick mig en uppläxning av Rasmus när jag tänkte slänga ut ett tuggummi genom bilfönstret, ops... Han drog hela köret med fåglar, mask och ihopklibbade näbbar. Gullunge, tur han håller ordning på mig. Alltså jag vet ju att man INTE ska slänga tuggummi i naturen och jag vet ju varför.. Det var bara enklast då när man satt i bilen...
Lovar ska aldrig göra så igen!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0