87

Jag har sovit som en stock i natt, det var länge sen. Har bara vaknat en gång, annars medans jag varit sjuk har jag vaknat HELA tiden. I dag känns det ännu bättre, fortfarande smorig och hostig men jag börjar få tillbak energin iaf :)

Skönt med lön i dag eftersom nån snott alla våra pengar från Johans konto.. Man trodde inte sånt skulle drabba en själv men det gjorde det :( Så idag blir det storhandling skulle jag tro, eller det får kanske Johan göra.

På söndag ska jag stå på loppis med Eva, skönt att bli av med lite saker ( om man nu blir det ) som bara tar plats.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi kommer ju bli rika efter söndagen =) folk har ju mycket pengar då när de har fått lön.....

2009-08-27 @ 10:04:45
Postat av: Linda

Va?! Är det nån som länsat hans konto??? Omg, inte kul alls! Har ni gjort polisanmälan då? Kram!

2009-08-27 @ 10:20:46
URL: http://vickismami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0