85

ååå äntligen så börjar det kännas bättre :) :) Bättre i tanden och käken men fortfarande en massa hosta och snor... Rasmus är hemma med mig idag för han ville inte på förskolan när han insåg att jag är hemma. Wilma var peppad så hon fick fara en lietn stund. Då får Johan sova som har jobbat och jag kan vila mig lite iaf, Rasmus klarar sig som rätt bra själv :)

URK, det går redan magsjuka på barnens avd... Rasmus lär ju få det som var där i går.. Kunde ju haft wilma hemma idag men dom blev nog smittat i går redan eftersom att det skedde där så bacillerna flög nog runt som attan i går.. Hoppas ändå att dom klarar sig :) Känns som tidigt på terminen med magsjuka, den brukar komma senare på hösten.. Sen så kommer väl den där influensan snart åxå, som inte alls är så farlig som dom skrivit. Fattar inte varför dom ska skrämma upp en så mycke.. Man läser  i tidiningen att en massa folk tex kommer bli förlamade av vaccinet, men det är inte fler än vanligt egentligen, utan siffrorna dom skriver ut är ju om HELA sveriges befolkning skulle vaccinera sig. Jag orkar inte oroa mig över det där egetligen. Man får se vad som händer.

Nu ska jag dricka kaffe, har knappt druckit kaffe när jag varit sjuk.. Det har inte smakat bra alls, så idag tror jag att det kommer smaka bättre :)

// M

Kommentarer
Postat av: Linda

Taaack Maria! =) Och hörru, du är då en hot mama du med!! ;)



Det är bra du känner lugnet inför influensan, då kan du få lugna mig när jag blir hysterisk när den kommer! =) Och krya på dig! Kram!

2009-08-26 @ 10:57:38
URL: http://vickismami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0