82

I dag var den jobbiga HEJDÅDAGEN :S Barnen värkade då helt som vanligt, som när dom säger hejdå till farmor när hon ska hem till vännäsby. Men barn är ju sådär, dom kan komma på det om nån dag. Helst Rasmus kan bli så. Värre var det med mig, klarade knappt av att titta på min pappa på hela morgonen för jag fick gråten i halsen HELA tiden.. Å jag vet att han brukar bli så ledsen när dom åker... jag grät en massa å det visste jag så Johan fick köra dom till flyget. Vårat hejdå går alltid fort, bäst för alla tror jag. Saknar dom i massor redan!

♥ Tack mamma och pappa, vi hade mysiga veckor tillsammans. Hoppas på att det inte blir allför länge tills vi ses igen. ♥

Denna sjuka värkar vara envis... fortfarande snuvig, börjar känna av bihålerna lite grann.. Är som små less på att vara halvkrasslig. Kan man inte blir ordentligt sjuk ett par dar å sen frisk i stället för att vara hängig i över en vecka.. bläää...

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0