81

Känner mig fortfarande inte riktigt pigg... bläää... har inte så mycke ont i halsen men snorig är jag... Har inte gjort så många knop de senaste dagarna, jag har inte orkat göra så mycke...

I morgon åker mor å far hem, såååå tråkigt... Rasmus kommer gråta floder med mig... å det är sååå jobbbigt när ens barn gråter.. När vi åkte från Spanien förra året i mars så grät han en massa på flygplatsen så jag visste inte riktigt hur jag skulle hantera det :S hade ju lilltjoppan med å så var jag ledsen själv åxå :S Hoppas på att det går bra.. men jag vet att jag kommer gråta så det brukar gå snabbt när jag säger hejdå..

Nu ska jag dricka lite vin så återkommer jag i morgon!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0