79

ops vad länge sen jag skrev här :S


Började jobba förra veckan, hade världens ångest men det gick ju bra som det alltid gör efter semestern :) Har väl inte pysslat med så hemskt mycke de här veckorna. Mamma och pappa är fortfarande kvar, det är trevligt. Barnen är glada å nöjda :) Dom älskar att vara med mommo å moffa ♥

I går var det MIN dag. Blev ett år äldre så nu är man 32 år, huvva så tiden går fort. Mådde inte så bra kan jag säga, hade redan känt det nån dag att jag höll på att bli sjuk. På efermiddagen på jobbet kände jag febern komma krypande och halsen gjorde sååå ont. Slutade 16, då var det bara att fara hem och bita i hop å invänta alla gäster. när de sista gästerna kom kände jag frossan börja komma och jag kunde knappt svälja men det gick det åxå. Fick en massa bra presenter, TACK alla som kom å firade mig :) Hoppas jag såg piggare ut än jag kände mig iaf :) När alla farit fick jag super duper brustablett av mamma som hon köpt i spanien, och hör å häpnad så var jag typ frisk när jag vaknade i morse HELT OTROLIGT vilken medicin!!

Så i kväll kan jag fara på mötet på jobbet och även jobba i morrn, det känns bra :) Hade inte nån lust att vara sjuk i flera dagar nu när mamma å pappa fortfarande är kvar. För till helgen hade jag å Johan tänkt hitta på nått utan barn å det vill jag inte missa :) :)

Nu ska jag slappa lite så kanske den lilla snuvan som jag har kvar försvinner den åxå!!
// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0