77

I dag är jag piggare än i går. Det var en lång resa hem med bilen, men det gick hur bra som helst. Rasmus åkte färja med mormor och vi andra åkte bil runt. Här kommer lite bilder från resan, kameran håller på att dö så en massa bilder var grumliga och ibland funkade inte ens kameran när man verkligen ville ta en bild.. 



Rasmus älskar broccoli :)



Wilma gungar i parken bakom huset.



Lite yr av allt snurrande..



På väg ut till skäret, underbar stuga där ute :)



Lite blåsigt i ögonen.



Rasmus och pappa åker stocken på Wasalandia :)



Wilma åker kaffekopparna.



Den här stora bollen var rolig att hoppa på :)



♥ syskonåk ♥



Ett sista kort innan vi åkte från Wasalandia.



Ute på min mammas kusins stuga. Super mysigt ställe, en egen sand hög fick dom att leka i :)



Potatis behövde vi till maten, livet på landet passar mina små sötisar :)

Vi har haft en toppen vecka. Önskade bara att jag hade flera veckor kvar av semestern, den går alltid såå fort... Känner mig inte alls peppad att börja jobba, huvva..... men det brukar lösa sig det med :)

I morgon är den STORA dagen för T & M, det ska bli skoj med bröllop :) :)

// M

Kommentarer
Postat av: Eva

Det ser verkligen ut att ni har haft en bra vecka =) ser att rasmus kunde ha shortsen och linnet =) som Pontus haft...

2009-08-07 @ 10:05:11
URL: http://www.evatoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0