Så nu har man en blogg :)

Min underbart BÄSTA T har fixat denna blogg till mig eftersom att jag å datorer inte direkt är BÄSTA vänner :S
Så ett STORT tack gumman!!!!!!

Har mina underbara föräldrar låååångt borta i spanien å tänkte att de här kunde vara ett bra sätt för dom att följa våran vardag här uppe i norr :) Framför allt det som händer  kring våra busungar :) Å självklart för alla andra nära och kära eller den som vill :)

Maria e jag å jag bor med min underbara familj i ett hus i holmsund ( nära havet som dom säger :P )

Familjen består av :
Mamma Maria
Pappa Johan
Min bonus Emilia 9år
Min  Rasmus 4 1/2 år
Min  Wilma 2 1/2 år
Våran fågel Anders
Det är min familj :D

Nu ska barnen i säng, har varit på kalas å firat grannes son som fyller två år i dag, GRATTIS Theo 2 år!!
Så jag får återkomma!
// M

Kommentarer
Postat av: Tess

PUSS!

2008-10-30 @ 20:46:23
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0