Tid??

Ja när jag skaffade bloggen så tänkte jag : Jag kommer hinna skriva massor i den :S hm.... går ju flera dagar å så kommer jag på att jag inte skrivit :S
Ja men jag får skylla på jobbet och tre ungar och hemmet eller??
Jaja så är det...

I dag är det måndag och snön ligger fortfarande kvar , lovely :) Hoppas den får vara kvar nu men jag tvivlar, nån sa att det skulle bli varmare igen...
I går var vi då väldigt hurtiga, färdigklädda å ute 08.15, riktigt mys med snö :)
Sen åkte jag i väg å sålde lite saker på loppis på umåker, tjänade en slant (dock ingen stor ).
Men jag å tessan brukar kalla det "egentid" så det var trevligt att umgås medans vi sålde lite saker :)

På lördag ska vi lämna knoddarna hos farmor över natten ( tack farmor ) , å så sak jag å Johan på personalfest med hans jobb. Ska bli skoj!

Nu måste jag fundera på lite middag.
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0