Tack Eva!

I går var jag på en kaffe hos eva, alltid lika trevligt!
Wilma fick sig ett par coola brallor en  hals krage och en matchande mössa och så lånade jag en jacka för hon kan bara ha den nu en kortis :)
Hon blev så snygg i jackan till sina kamoflage täckisar ( åxå fått av Eva ) och sina super snygga kavat kängor ( Eva igen ) .
Ja jag får inte glömma halskragen, den hade hon åxå på sig idag till förskolan :)

Lyckades ju i morse att få henne att skiljas från sina Pontusstövlar, annars är det bara dom som hon vill ha på sig.
Mössa har vi åxå kämpat med, INGET knyt under hakan ska det vara minnsan. Å det som jag tycker är så bra för då sitter ju mössan där den ska. Men jag fick på en mössa iaf, med ett band som satt väldigt löst.
Min lilla ENVISA tös... mamma vann iaf striden i morse, hehe :)

Puss å gonatt
// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0