söndag...

ja inte känner jag mig nå mycke bättre idag kan jag säga..... Men jag har proppat i mig lite alvedon så man ska överleva idag, johan är å jobbar så det är ju bara å bita i hop :)
Barnen uppe tidigt, så vi har redan ätit frukost å nu sitter dom och äter popcorn som jag poppat :) Lovade dom det i går, men dom var trötta så det passade bättre idag.
 
Wilma ropade tidigare : Wilma sitta bordet!!! Mamma svarar: Ja det blir bra, snörvel...
Gick sen ner å hittar henne sittande på vardagsbordet med sin popcornskål... jaja... när man bara svarar å inte riktigt lyssnar på vad dom säger så blir det som det blir.... Bara dom är vänner å relativt lugna så är mamma nöjd :D
Ska gå å slänga in en tvätt i maskinen så det minskar lite i högen. Å sen mysa  med barnen i soffan :D
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0