snö snö snö

Nu var helt plötsligt full vinter :) jisses vad det har snöat. I går skottade vi 3 gånger å det första jag gjorde när jag klev upp var att skotta å då hann jag ändå till jobbet kl 06.15 BRA GJORT MARIA!!!!

Barnen sov hos farmor i lördags å det gick bara bra, dom var snälla å sov till kl 07.00 denna gång :) Sist vaknade den första kl 04.00 å sen hade det bara rullat på så var alla vakna :S Så jag var lite orolig att dom skulle göra en repris :S
Vi hade trevligt på personalfesten, det var kul att MÅNGA ( gammal som ung ) höll i gång länge :) Dock en smula " trött " dagen efter hahahaha :)

Är trött så slut så jag minns fasikens inte vad vi gjort dom här dagarna, måste bli bättre på att skriva varje dag...
Barnen längtar iaf efter julen så på fredag blir det att ta fram lite julsaker så vi får det mysigt till advent :)
Nä nu måste jag läsa på lite inför jobbet i morrn så jag vet vad jag surrar om när jag ska ha utvecklingssamtal med lite föräldrar :)
Tjing!
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0