Julklappar.

Rasmus satt tidigare i morse å tittade i sin lilla leksakskatalog.
Han kom på att han önskade sig tre saker:
¤ legoborg
¤ musses klubbhus tågbana
¤ Pyjamas ( jag har nämt att han behöver det )
Sen sa han : Legoborgen kommer inte att rymmas på mitt bord i mitt rum så jag önskar mitt ett större bord åxå, hehe :)
Så sen var han nöjd med sina 4 saker han önskar sig :)

Wilma gör nummer 2 på toaletten nu, UNDERBART!!

Rasmus och pappa har åkt till farfar i stan en sväng så det är bara jag å wilma hemma. Kom på att jag ville åka med henne ut till Tessan och Peder. Men då kom jag ju på att jag inte har nån bil ju :( Å det är lite väl långt att gå ut till fläse :S

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0