hosta hosta hosta

Nu var det dags för Rasmus hosta på riktigt :S Han har hostat lite sådär smått men nu satte det i gång rejält.... han ligger å hostar å hostar... huvva... har fått i han molipect nu så det kanske lugnar ner sig lite på en stund :)
Jobbat idag, tyckte som jag var rätt pigg i går men nu har det minnsan satt sig riktigt i bihålerna ( bara ena sidan ).... riktigt störigt vill jag lova...
Böja sig ner är inte å leka med :S å det gör man en del på jobbet, då dunkar hela huvet :S
Jag har då försökt med en massa knep
¤ haft en handuk på skallen å andats in en massa vattenånga
¤ druckit varmtvatten med citronskal i.
¤ Värmt med vetedyna ( eller vad det nu heter )
INGET funkade :(
Det är kanske doktorn man ska ringa till i morrn då.

Barnen hade en bra dag på förskolan, wilma hade då ingen " olyckspåse " med sig hem iaf, ett gott tecken på att utan blöja funkar även där :)
Rasmus hade sytt ett fint sykort med ett spöke på, tänk vad det värmer när dom visar hur duktiga dom varit :)
Jag slutade 16.30 idag å var ingen toppen pigg mamma när jag kom hem... rasmus ville leka massor å jag orkade inget idag... Men i morgon har jag lovat å leka med bilar å färjan som dom åker på till Finland :)
Tack för idag!
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0