Hemma

Har nästan just kommit hem från vännäsby, tog en trip dit å firade johans lillasyster som fyllt 10 år :) STORA damen är hon alltså. Tiden går så fort. La alla barnen på en kvart så dom är pigga i morgon när dom ska till vännäsby igen å sova där en natt, för jag å johan ska på personalfest :) Det ska bli trevligt :)

Veckan har varit helt okej, fast vi haft vikarie. Har rullat på bra.
Men det är ändå underbart att vara ledig på fredagar, fast nu funderar jag på att jag vill jobba heltid igen. Måste nog ha dom pengarna kanske om man ska kunna vara ledig i sommar. Vi hade tänkt oss ner till spanien i maj å då går det en massa semester dagar så då  har jag knappt några i sommar. Så då är det ju bara å ta tjänstledigt å då behövs det sparade PENGAR :)
jaja vi får se, måste ju som ha T som jobbar 80 % , fast det kanske hon vill, hehe :)

Barnen är friska å krya, peppar peppar :) Ovanligt friska har dom varit HELA hösten, så det är ju toppen.

Tog ner jullådorna i dag så man kan börja kolla lite vad som ska fram. Det är ju fasikens nästa helg som det ska upp :) MYYYYYYS :)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0