Helgen snart över..

Att helgen ska gå så fort, å jag har ju dessutom lång helg alltid eftersom att jag har ledigt på fredagar.
I fredags vad gjorde vi då? Alltså minnet är inte bra...hm.... ja vi kan ju inte ha gjort något väldigt stort med tanke på att jag inte ens minns vad vi gjorde.
I går lördag var det Emilias dag :) Hon for på Leos Lekland med kompis Julia å pappsen. Väntan var lång från det hon vaknade kl 07.00 tills dom skulle hämta Julia kl 09.30
Rasmus var inte på bra humör för han ville ju åxå fara på Leos, svårt att förstå när man är 4 år att ibland så måste man får fara själv. Dessutom var det som en present till Emilia när hon fyllde år.
Han gav upp till slut å nöjde sig med att leka med mig å wilma :)

Wilma har fått för sig att hon heter minsann Elisabeth, eller hon heter ju Wilma Helena Elisabeth. Så när man säger något ( helst om det är något som hon gjort fel )
- Wilma heter inte Wilma, Wilma heter Elisabeth :D
Just nu har hon klätt ut sig till Pipps Långstrump å sitter å ser pippifilm i Emilias rum. Hon har nog aldrig sett den filmen så vi får väl se vad hon tycker.

Kan bli en tur till vännäsby senare, Emilia ska först på innebandy. Fast hon ville inte gå på den för det är så jobbigt å springa... hm... vad säger man.... känns som att man vill att dom ska röra på sig inte ge upp på en gång heller för att det är jobbigt. Man måste ju röra på sig i all sport, å röra på sig är ju så viktigt känns det som.
Ja PEPPA PEPPA PEPPA blir det :)
Ha en bra dag!
// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0