Helg :)

Så var denna jobbvecka avklarad, den blev ju inte så lång :)
Jag är fortfarande lycklig för att min bihåla inte värker, jippie!

Lång dag på jobbet, sen P-möte två timmar :( Men det är alltid trevligt att träffa alla på mitt gamla jobb eftersom att vi har våra möten tillsammmans :)

Har sett på nytt läge, jag vill bosätta mig i en BILLIG lägenhet å spara en massa pengar å flytta till nått som verkligen tilltalar en. Men det blir väl tre år i en lägenhet, men det kan det ju vara värt. Vill man verkligen ha nått så får man pina sig lite å ha det som mål ETT NYTT HUS!!!! :D
Fast helst skulle jag vilja att det regnade ner en slant typ NU så jag fick sälja det här å köpa nått nytt NU :)
Finns ett hus i skellefteå som kanske skulle duga, sisådär 13 mille kostar det. Det är rätt fint :P
Eller det är sååååå coooolt, timmer hus. :D
Var jag riktigt riktigt riktigt RIK så skulle jag köpa det.
Bye bye // M

Kommentarer
Postat av: jenny

Trevligt med andra mammor som bloggar =)

2008-11-07 @ 12:26:01
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0