Uttråkad...

guuuuud så tråkigt när johan jobbar...bläääää....
Men nu är det då sista natten iaf :)

Har som ingen energi till att hitta på en massa saker med barnen själv heller... I går blev kaffe hos eva iaf, eller var de i går, ja du ser man vet fasikens inte ens vilken dag man gör vad :S
I dag for vi ut till Barnens fröken å fick oss fika, MUMS!! Sen lite skoteråkning för barnen, jag som då vet hur man ska klä sig när man ska vara ute hade bara strumpbyxor på mig.. KLANT!!!  Det gick bra, har ju världens varmaste nyaste jacka som jag fick av älskling i julklapp :)
En titt på hästarna å sen bar det i väg å titta på KOSSORNA, det gillade Rasmus och Wilma :) Jag var mest rädd, dom är ju GIGANTISKA å så fick dom nått frispel ( kossorna ute ) å började tok springa i väg i en stor flock... huvva... jag tänkte mest på TÄNK om dom springer mot oss genom stängslet... ja men jag är ju lite paranoid som sagt var hahahaha
Fatta när en ko kissa och bajsar, JISES det låter ju som ett skyfall utan dess like hahahaha.

Rasmus har lekt med sin bästis Hugo i kväll, å dom ska flytta hit i slutet på jan eller till stan. Men iaf hur kul som helst, dom leker verkligen sååå underbart tillsammans. Jag gillar mamma Monica åxå, hon e cool :P
Så då kan vi ses å dricka kaffe å killarna får leka, NICE :)
Så i morgon ska vi i väg å åka skridskor tillsammans :)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0