tandlös

Nu så var det äntligen gjort :)
Jag drog ut rasmus lösa tand idag, det sa bara plopp så var den borta. han har sett rätt kul ut de senaste dagarna. Tanden har som fladdrat när han pratat, hahaha :) Så nu ligger den i ett glas å väntar på tandfeen som ska komma i natt, men det är så illa att det är slut på guldtior :S Jag får be till gud att Rasmus sover tills kl sju när johan kommer hem :)
Jag får väl lägga dit en femhundring eller nått ( typ det enda jag har i börsen )... kan ju inte lägga dit en massa en kronor heller. Det ska ju vara en guldpeng har Rasmus sagt.

Dagens roliga :
Mamma kan du mäta mig på den där svarta bågen?
(Rasmus ville väga sig på vågen)

Myst hela förmiddagen med barnen, jag vi var en sväng ner på samhälle åxå. Tomten från spanien hade skickat ett paket som vi hämtade ut :)
Åkte med min farmor till stan på eftermiddagen, hon skulle köpa julklappar till våra barn :)
Blev mycket fina saker, kan bero på att jag var med å kunde peka på vad hon skulle köpa, hehe :)
I morgon blir det film på morgon ( tomten har lämnat ett paket ) sen blir det pepparkaksbak för hela slanten. Jag har ju kommit på att vi ska göra nått tillsammans i stället för en massa små paket varje dag fram tills julafton :)
Emilia ville dock att tomten skulle ge oss en dag på badhuset, men hon blir nog nöjd med lite pepparkaksbak åxå :)
Näe nu blir det sängen!
// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0