ja där ser man..

nu har jag jobbat två dagar å då har jag inte hunnit skriva här... suck...
Ja vad har hänt sen skridskobanan i söndags då.. minnet är uselt som vanligt....


Rasmus och Hugo leker HELA dagarna. Idag när jag for på jobbet så åkte Johan och Wilma och hämtade Emilia hos hennes morfar i Hörnefors. Då tog Monica med sig Hugo och Rasmus till pulkbacken. Dom hade haft super skoj, fsat tefatet gick för fort sa Rasmus så han hade vurpat å slagit sig både här å där :S Det lät nog värre än vad det var när Rasmus berättade.


Skönt att ha hemma stortjejen igen :) Vi åkte på bolaget och Maxi efter jag slutat jobba kl 17.00 så det blev middag för barnen på The Big M :) Lämnade tillbaka en bamse tröja som Rasmus fick i julklapp som hur urtvättad som helst efter en tvätt ( känner mig riktigt bitter ) å så klart fanns det ju inga kvar :( Jaja, hittade iaf ett par URCOOLA shorts till wilma som hon ska få ha i morgon med leggings under :)


Emilia fick vänta HELA dagen på att få öppna sina klappar. Tyckte att alla i familjen skulle vara med, hon blev iaf super nöjd med allt hon fick. Helst highschool musical sakerna, hon lyste som en solstråle :)

I kväll har jag och Johan spelat bingolotto, hahahahaha :) Lite å göra kallas det, vi vann INGENTING. Var riktigt nära en shoppning resa till USA värd 75.0000 kr, de ni det hade varit nått :) :) :) :) 

I morgon är det nyårsafton, känns som att det kvittar vad vi gör... kan lika gärna äta fiskbullar till middag.... Vi har ingen att umgås med så blääääää vad boring..... Vad hände med att träffas å ha trevligt på nyår?????????
Skitsamma sånt är livet..... Ha så kul ni som ska umgås med vänner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja jag är LITE bitter faktiskt, inte för att det gör så mycke... Men det hade varit trevligt att umgås med nån iaf ? Nån som vill komma å äta oxfile?? Vi har MASSOR :P

Kram på er!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0