hemma

Wilma har varit lite febrig så jag blev hemma i går och idag. Kanske var tur att jag var hemma i går md tanke på att huset skulle städas inför husvisningen :) Jag städade verkligen sååååå noga å gissa hur måmga som kom visningen?????
NOLL NOLL NOLL NOLL NOLL :(
Ja men nu har vi ju rent hemma iaf, hahahahahahahaha :)
Å så fick vi inte lägenheten som vi ville ha heller, hade varit kul att bo under E & P men men , det var kanske lika bra nu när INGEN kom å titta på huset.
Får hoppas att nån pensionär kan flytta från alla dessa fyror som dom ockuperar på solskenet. Nu var jag taskig, men det känns som att det är lite stort för dom å att kanske nån stackarns barnfamilj som kan få en sån i stället :)

Idag ska jag hinna umgås med barnen, det hann jag inte i går. Jag bara städade ju, så jag var ingen toppen mamma i går :S
// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0