Glömt igen

Jag är ju kass på att skriva här känner jag, det är för mycke i huvet nu kring jul kanske....
Vad har hänt alla dagar jag missat att skriva då???? Kommer inte i håg allt...

 Lucia firade vi hemma hos Tessan och Peder.
Åt till sammans och sen gjorde jag och tessan en massa julkort, det var himla kul att göra dom själv. Så till nästa år ska jag ha samlat på mig en massa material så jag har eget :) Tack snälla T för att jag fick använda alla dina fina saker.
Rasmus tillverkade två helt själv, ett till mormor och morfar och ett till Valen. Johan var lite flitig åxå å gjorde några kort :)
Det var riktigt trevligt, så vi sa att vi ska träffas nästa år å köra en repris :)
Lite vin slank det åxå ner, mums! Fick hämtning av farfar, det var snällt. Barnen hann somna där men somnade om direkt vi kom hem så det var skönt.
I går var det gympa avslutning för rassa, men han var så trött och frusen så  han somnade på eftermiddagen och ville inte alls fara när han vaknade så vi skippade det :( Lite tråkigt tyckte jag då som mamma, det var ju hans FÖRSTA julavslutning , men inget att göra åt... Huvudsaken är att han var nöjd!

Idag har vi ledig dag, jag jobbade ju min lediga dag i fredags så jag fick ledigt idag. Vi for till Valen å gav dom lite skumtomtar att mumsa på :) Wilma hann göra en jultomte åxå, men det får vi hem på torsdag skulle jag tro när vi går på julledigt :)

Snart kommer Emilia till oss, det ska bli skoj. Vi har inte klätt granen än så då hinner hon vara med på det. Julen kommer hon att fira hon sin mamma så vi blir utan henne i år :( Men nästa år är det våran tur igen :)
Nu måste jag städa lite medans man har lite tid över.
// M
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0