ÄNTLIGEN

kan man sitta ner å ta det lugnt en stund :)
Denna dag har varit stressig...
Skulle till stan 9.30 tog dock en liten sovmorgon å vaknade 8.30 så det blev stressigt redan ffrån morgon :S
Hämtade T nästan i tid iaf :) Vi gick en sväng tillsammans inne i staden, eller egentilgen var vi i olika affärer hela tiden, men men. Fick mig en myys julkram å så for jag i väg till barnens hus, det var som inte bara jag på stan kan man ju lugnt säga :S Hann med strömpilen åxå :)
Men jag hann allt iaf så nu känner jag bara lugnet, UNDERBART!!!
Fast det blev som många klappar under granen fast jag tycker att vi budget handlat i år, har inte alls gått så mycke pengar. Men jag har ju barit duktig å samlat på mig under hösten dom gånger jag hittat saker till FYNDPRISER :D Så ska jag göra nästa år åxå.

Det ska bli så mysigt i morgon, först åker vi på jullunch hos svärfar å sen bär det i väg ut till vännäsby till svärmor. Jag längtar :) Jag å barnen stannar över natten medans J åker hem å jobbar. Så får han hämta oss när han vaknat. Då är detr nästa anhalt, ska ut till Bäck till min faster å hennes karl å äta :) Men jag älskar att vara där ute på landet. såå myysigt :) Hoppas man får ta en skoter tur :P Får se till att hinna dit innan det blir mörkt.

Rasmus har varit lugnare idag, han har verkligen haft ett par riktigt DÅLIGA dagar :S Varit som trotsig tonåring, huvva vad jobbigt det varit. Hoppas det bara haft med julens alla spänningar att göra å att det bara blir bättre nu :)

                                                                                     Rasmus & Wilma
                                                                                               Mina
                                                                                          Underbara
                                                                                             Skatter
                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0