4 dagar

kvar till julafton, det ska bli såå myyysigt. Jag å barnen åker till svärmor redan på tisdagkväll. J jobbar ju hela julen så det blir mysigare att vara ute i vännäsby på julaftonsmorgon, ån att bara sitta å vänta på att J ska vakna. då får han sov aut åxå kanske :)
Idag fick barnen paket av tomten istället för en upplevelse, jag hade idetorka :S Min tanke var ju att vi skulle till pulkbacken å åka lite. Trodde ju liksom att det skulle finnas lite snö i dec, men så fel jag hade :S
Rasmus fick sig en ny tröja, Emilia och Wilma fick tunika med leggings. Lika dessutom, dom blev sååå fiiiina :)
Emilia har nog aldrig varit så snabb på att klä sig på morgon som idag, tog väl ca en minut bara :) Men  hon är ju den åldern när kläder börjar vara kul :)

Vi har klätt granen i kväll, är som gulligt när barn klär, alla kulor hamnar på samma ställe :) Tog ett litet kort på barnen framför granen. Men på bilden ser man typ inte en enda kula :S Hahaha. Å det var ju som vanligt inte LÄTT att ta ett kort på tre stycken å få till det bra. Men man ser ju deras nya fina kläder iaf :)
Ha en bra kväll!!!



                                         * Älskar *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0